Opis forum
Administrator
Techniki Podstawowe
(Nauczysz się ich w akademii)
Dekata Ki
Podstawowa technika każdego shinobi. Dzięki panowaniu nad własną chakrą można skierować ją do stóp, co ma zadziwiającego efekty. Możemy chodzić po drzewach, ścianach i innych rzeczach bez pomocy rąk.
Henge no Jutsu
Kolejna technika, dzięki której możemy zmylić wroga. Dzięki niej możemy jakoby zmienić całkowicie swój wygląd.
Bunshin no Jutsu
Shinobi potrafi dzięki tej technice stworzyć iluzję samego siebie, i sterować nią za pomocą własnych myśli. Technika ta jest bardzo przydatna, można nią odwrócić uwagę przeciwnika. Iluzja ta nie potrafi atakować, jednak sama po kontakcie z atakiem przeciwnika znika, wywołując charakterystyczny dźwięk.
Kawarimi no Jutsu
Prosta technika, dzięki której możemy zmylić przeciwnika. Dzięki niej podmieniamy swoje ciało z jakąś inną rzeczą w czasie, gdy powinniśmy zostać zranieni przez wrogiego Shinobi. Jutsu to należy wykonać PRZED domniemanym atakiem przeciwnika, bądź do zbliżenia się do niego.
Kai
Dzięki tej technice po wykonaniu odpowiednich pieczęci możemy uwolnić się z pod wpływu Genjutsu przeciwnika.
Nawanuke no Jutsu
Dzięki tej technice jesteśmy w stanie uwolnić się z więzów, jakimi jesteśmy oplątani.
Techniki Rangi "D"
Shunshin no Jutsu
Dzięki złożeniu jednej pieczęci symbolizującej kumulowanie chakry (możliwe jedną ręką) Shinobi jest w stanie błyskawicznie przenieść się w inne miejsce oddalone o parę metrów. Technika dobra do ucieczki jak i do zbliżenia się do wroga, aby następnie móc go zaatakować.
Dekata Mizu
Technika, dzięki której jesteśmy w stanie poruszać się po wodzie za pomocą skupienia odpowiedniej ilości chakry w stopach.
Sairento Kiringu
Dzięki skumulowaniu chakry w stopach jesteśmy w stanie przemieszczać się bezszelestnie. Technika dobra do ataku z zaskoczenia.
Suienzou no Jutsu
Po skierowaniu dwóch palców na jakiś cel wystrzeliwujemy z nich stalową żyłkę, która może obwiązać przeciwnika i powstrzymać przed jakimkolwiek ruchem. Większe obiekty są w stanie oprzeć się żyłki.
Kage Shuriken no Jutsu
Wyrzucamy dwa shurikeny w stronę przeciwnika. Ten widzi tylko tego z przodu, a ten drugi chowa się w cieniu pierwszego.
Karuto no Tayori
Po skumulowaniu chakry na specjalnej karcie pojawiają się na niej wszystkie informacje na temat osoby, o której właśnie myślimy.
Oiroke no Jutsu
Pierwsze jutsu stworzone osobiście przez Uzumaki Naruto. Jest bardzo podobne do Henge no Jutsu, Jednak pozwala nam zamienić się w.. Gołą kobietę... Istnieje także odmiana tego Jutsu pozwalająca na przemianę w nagiego chłopaka...
Soushuriken no Jutsu
Aby móc wykonać tą technikę trzeba przyczepić do Shurikenów żyłki, a następnie je wyrzucić w cel. Dzięki tej technice można sterować lecącymi Shurikenami właśnie za pomocą żyłek przyczepionych do nich.
Fukimi Hari
Tworzymy w ustach senbony z chakry, którymi następnie możemy strzelać w cel. Efekt jest taki sam, jakbyś rzucał normalnymi senbonami.
Techniki Rangi "C"
Kage Bunshin no jutsu
Po wykonaniu pojedynczej pieczęci pozwala na stworzenie kopii cienia.
W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są iluzjami, ale prawdziwymi, cielesnymi istotami. Wielkim minusem techniki jest to, ze chakra dzieli się równo pomiędzy klony, a gdy wraca, to już niestety nie w takiej ilości jaką wydaliśmy na podzielenie jej. Gdy Bunshiny zostaną zniszczone, ich doświadczenia wracają do oryginału.
Kuchiyose no Jutsu
Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.
Hien
Użytkownik dzięki tej technice może przedłużyć swoją broń za pomocą chakry, powoduje to stwardnienie brani oraz powoduje to iż broń jest ostrzejsza.
Kemuryu
Użytkownik kumuluje chakre i zaczyna wypuszczać z usty dym który przybiera postać smoka. Smok nie ma za zadanie zadanie zadać obrażeń przeciwnikowi, tylko ma się on go nawdychać aby mu się nim ciężko oddychał..
Gyorai Shin
Użytkownik wysypuje dużą ilość igieł, które "chowają" się w ziemię. Kiedy przeciwnik stanie w takim miejscu, użytkownik za pomocą chakry aktywuje igły, które zaczynają wyskakiwać i ranić przeciwnika.
Harem no jutsu
Jest to kolejny wymysł Naruto. Użytkownik tworzy parę bushinów, które następnie zmienia za pomocą orinoke no jutsu.
Hari Raien
Włosy użytkownika twardnieją, i mogą się wydłużać. Użytkownik bez problemu może nimi sterować. Jutsu jest doskonałe jako technika ofensywna jak i defensywna.
Ikkou Tabekake
Użytkownik jest w stanie schować w swoim ciele jakiś mały przedmiot poprzez włożenie go sobie przez jamę ustną. Technikę należy wykonywać ostrożnie, aby nie uszkodzić sobie któregoś z narządów.
Jouro Senbon
Do wykonania tej techniki potrzebne są: parasolka i duże ilości senbonów. Polega ona na wyrzucenie w powietrze parasolki w której są ukryte senbony. Gdy parasol znajdzie się już na odpowiedniej wysokości zostaje otworzona za pomocą chakry wyrzucając senbony na wszystkie strony. Bardzo dobre jutsu na dużą ilość przeciwników.
Kawara Shuriken
Technika daje użytkownikowi możliwość wykorzystania małych przedmiotów (dachówek, kamieni itp.) jako shurikenów (można zaoszczędzić na kupnie shirukenów ).
Konbi Henge no jutsu
Technika Henge którą użytkownik może zamienić formę innej osoby. Zużywa większe ilości chakry niż zwykłe henge
Kyoumeisen (wymaga: rękawica dźwięku)
Technika ta polega na kierowaniu chakrą strumieniami fal dźwiękowych. Samo uderzenie dźwiękiem nie zadaje dużych obrażeń lecz jeśli trafi w pobliżu głowy a zwłaszcza ucha, przeciwnik może stracić kontrolę nad ciałem i mieć mały wstrząs psychiczny.
Shihou Hapou Shuriken no Maki
Technika wymyślona przez Naruto używana podczas Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon rzuca po 2-3 Shurikeny lub Kunai co daje niesamowite natarcie na przeciwnika (Zależne od ilości klonów)
Sanzengarasu no jutsu
Technika przywołująca kruki, jednak nie są one zwyczajne. Owe kruki są doskonale wyszkolone do pomocy użytkownikowi w walce, są w stanie silnie zranić przeciwnika a czasem nawet przyczynić się do jego śmierci. Ilość przywołanych kruków zależna jest od ilości chakry włożonej w tę technikę.
Soushouryu
Wykonawca stawia dwa zwoje po obu swoich stronach. Po złożeniu pieczęci zwoje rozwijają się, tworząc coś na wzór "smoków" . Dzięki temu użytkownik może korzystać z całego arsenału broni które są w zwojach.
Technika w trakcie której użytkownik jest w stanie zmienić kwiatki w shurikeny. Justu jakże banalne w opisie, a jak trudne do ominięcia w praktyce gdy zmierza ku przeciwnikowi chmara "tnących kwiatów".
Nan Kaizou
Dość oryginalna technika, polegająca na zamianie własnego ciała w "gumę", co daje możliwość wydłużenia własnej osoby nawet do 5 metrów. Można dzięki niej unieruchomić przeciwnika oraz przy okazji połamać mu kości bądź udusić go.
Kumoshin no jutsu
Technika teleportacji nawet dla kilku osób, jednak ich ilość jest zależna od wagi i wzrostu, a najdalszy obszar w którym można się dzięki niej teleportować to granica mniej więcej 50 metrów.
Karasu Bunshin no jutsu
Użytkownik tworzy klona, który różni się od zwykłego Kage bunshina tym że nie dzieli swojej chakry pomiędzy klonem a sobą, a przesyła mu ją poprzez wrony, dzięki czemu zużycie chakry jest mniejsze. Zarówno jak Kagebunshin może wykonywać techniki, jednak górny limit wytarzanych klonów w tym przypadku wynosi 2.
Rasengan
Technika będąca spadkiem po czwartym hokage, wymaga kontroli nad kształtem chakry. Wytwarzasz w ręku wirującą chakry, która po zetknięciu się z ciałem przeciwnika jest w stanie zadać potężne rany.
Techniki Rangi "B"
Doku Kiri
Technika, w której użytkownik wypuszcza z ust spore ilości trującego dymu. Długie przebywanie w obszarze wypełnionym tym dymem powoduje silne mdłości.
Hari Jizou
Po wykonaniu odpowiednich pieczęci zamieniamy swoje włosów za pomocą chakry, w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Włosy znacznie się wydłużają, przynajmniej na tyle by zakryć całe nasze ciało. Jest to defensywne jutsu.
Jigyakkou no jutsu (Tylko dla ANBU)
Technika używana przez ANBU. Po wykonaniu odpowiednich pieczęci dana osoba wpada w hipnozę. Gdy pytający zadaje pytania odpowiadający grzecznie odpowiada. Po wszystkim ANBU liczy do trzech i pstryka palcami. Osoba na której wykonane zostało to jutsu, nie pamięta danego zdarzenia.
Hitei Mushou
Po wykonaniu pojedynczej pieczęci przykładamy jedną rękę do ust po czym wystrzeliwujemy z niej tysiące małych igieł, technika nie jest śmiertelna aczkolwiek może spowodować spore obrażenia.
Ranji Shigumi no jutsu
Technika polega na wydłużeniu swoich włosów, po czym zaatakowaniu nimi przeciwnika. Gdy użytkownik złapie ofiarę we włosy, tworzą się kolce, przebijają one złapanego
Shishi Enjin
Technika, w której bierze udział 4 ninja. Jutsu polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie może dostać się ktoś z zewnątrz, a osoby znajdujące się wewnątrz nie mogą z niej wyjść. Skuteczna technika aby unieszkodliwić jakiś ważnych i silnych shinobich.
Sougu Tensakai (wymagane: zwój i sporo broni w nim zapieczętowanych)
Użytkownik wyrzuca zwój z zapieczętowaną w nim bronią nad głowę przeciwnika, jakieś 10 metrów nad niego. Po wypowiedzeniu nazwy techniki przez wykonującego, zaczyna się spektakl. Ze zwoju zaczyna spadać grad przeróżnej broni. Przeciwnik praktycznie nie ma gdzie uciec.
Gyaku Kuchiyose no jutsu
Technika przywołania danego przedmiotu lub osoby. W przypadku osoby, musi się ona zgodzić nim zostanie przywołana.
Tajuu Kage Bunshin no jutsu
Użytkownik używa olbrzymich pokładów chakry, ale dzięki temu może stworzyć prawdziwą armię swoich klonów. Liczba klonów może sięgnąć do setek. Po użyciu tej techniki użytkownik zostaje całkowicie bez chakry.
Techniki Rangi "A"
Oodama Rasengan
Lepsza wersja Rasengana. Zwiększone są obroty i pokłady włożonej w niego chakry. Siła oodama rasengan jest tak silna że przyjęcie
go na "klatę" kończy się w 90% śmiercią przeciwnika
Shuriken Kage Bunshin no jutsu
Jutsu to potrafi zwiększyć ilość rzuconych shirukenów. Użytkownik składa pieczęć a shirukeny zaczną się kopiować. Technika potrafi zaoszczędzić trochę pieniędzy
Hyakkasaihou
Po ścięciu dużej ilości kwiatów wznoszą się one w powietrze po czym spadają jako bomby w wybrany przez użytkownika obszar.
Meisai Gakure no jutsu
Technika kamuflująca użytkownika. Polega ona na przyjęciu przez użytkownika braw otoczenia. Technika stworzona do ataków z zaskoczenia, misji skrytobójczych i szpiegowskich.
Souja Sousai no jutsu
Po włożeniu ręki wykonującego w rękę ofiary oraz uformowaniu danej pieczęci umiera użytkownik i przeciwnik. Jutsu dla samobójców.
Gentoushin no jutsu
Technika ta pomocna jest gdy użytkownik chce być w dwóch miejscach na raz. Dzięki tej technice tworzy się projekcje holograficzne własnej osoby, technika używana wyłącznie przez członków Akatsuki.
Rashoumon
Jutsu defensywne. Kiedy przeciwnik próbuje zaatakować, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, za którą może się schować.
Mikadzuki no Mai (wymagany: Miecz)
Dzięki technice tworzymy setki nieruchomych iluzji, które zanikają tuż po sobie dając efekt wielokrotnego ataku. W rzeczywistości, po ataku „klona” shinobi wykonuje swój -prawdziwy.
Kekkai: Tengai Houjin
Użytkownik tworzy wokół siebie pole, które wykrywa każde :zwierze i człowieka znajdującego się w tym polu. Pole może być rozszerzone o ile użytkownik ma wystarczająco duż chakry.
Bakuretsu Kage Bunshin no jutsu
Technika ta polega na stworzeniu klonu (z ciałem). W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować. Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna.
Techniki Rangi "S"
Raigou Senjusatsu
Użytkownik składa swoje ręce i się bardzo mocno koncentruje. Po chwili za jego plecami pojawia się jakiś bek z kilkudziesięcioma rękoma. Lecz nie jest on materialny. Po chwili znika. Następnie dziesiątki rąk atakują przeciwnika. Przewidzenie gdzie w danym momencie uderzą jest prawie niemożliwe. W dodatku zadają bardzo duże obrażenia.
Shouten no Jutsu
Użytkownik poprzez poświęcenie jakiejś osoby jest w stanie stworzyć idealną kopię kogoś innego. Kopia posiada unikalne zdolności jak i bronie oryginału, a także 30% jego mocy.
Hirashin no Jutsu
Jest to najlepsza technika służąca do przemieszczania się. Wymagana jest do niej specjalna notka. Rzuca się w jakieś miejsce kunaiem na którym jest dana notka, a następnie użytkownik pojawia się tam w ułamku sekundy. Można jej także użyć poprzez dotknięcie dowolnego fragmentu ciała ofiary. Wtedy pojawiają się w dotkniętym miejscu takie same symbole jak na notce. W dowolnym momencie można się pojawić tuż za rywalem. W obu przypadkach technika nie wydaje żadnego dźwięku podczas przemieszczania się.
Offline